Rejestr instytucji kultury
Rejestr instytucji kultury prowadzony jest na podstawie art.14 ust. 1 ustawy z dnia 25 paździewrnika 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 194) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Dane zawarte w rejestrze udostepnia się bezpłatnie poprzez:
1) dostęp do zawartości rejestru;
2) wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
2. Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust. 1 pkt 1 odbywa się poprzez stronę Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Orla.
3. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
4. W celu wydania odpisu należy zwrócic się z wnioskiem do Wójta Gminy Orla, 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5, bądź e-mail: ugorla@orla.pl
5. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od jego otrzymania, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy, albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
6. Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
Rejestr dostępny w Referacie ds. Ogólnych, pokój nr 11.
Metryka strony